zaterdag 10 mei 2014

THEMA : MOEDERDAG !

LEVE MAMA
De voorbije twee weekjes leerden we over onze lieve mama's en wat ze allemaal voor ons doen en hoe speciaal ze ( voor ons ) zijn !
We deden dan ook ons uiterste best om onze mama's te verrassen met mooie knutselwerkjes .

Een mooie parel voor mama maken ,al dan niet met een patroon .



Bloemetjes voor die lieve schat !


 En wat we met deze kommen deden ??? Wel dat zien jullie wel als je je pakje open maakt ! 
Op deze blog blijft het een verassing !

Onze mama's worden  gekroond als echte prinsessen !


We verkleden ons dan ook net als mama's ! Zien we er niet beeldig uit ? 

                                                  Mama's moeten ook hard werken !   Net zoals onze kindjes ook doen in het klasje !




Maar we maken ons  graag mooi !
Kijk eens wat een mooie nageltjes wij hebben !


We werden mooi opgemaakt ! Net als die prachtige mama's van ons ook al wel eens doen .





Maar weet je wat we het allerleukste vonden ??????
Ons zelf en elkaar schminken !















Als kers op de taart kwam de mama van Sien een paar mooie liedjes op de dwarsfluit spelen ! We hebben geluisterd naar de mooie muziek en meegezongen . Wat was dat fijn ! Dank je wel mama van Sien !



 En tot slot onze "ode" aan al onze lieve mama's

LIEFSTE MAMA,

GOEIE MORGEN MAG IK BIJ JOU IN BED ? 
EVEN SAMEN SOEZEBOLLEN,
EVEN SAMEN PRET !
NEUZE, NEUZE VIND IK REUZE ,
VAN GEKIETEL WORD IK GEK !
MAAR HET LIEFST VAN ALLES ..........
SLA IK MIJN ARMPJES OM JE NEK !
WANT MAMA, WEET JE WAT ???????

IK VIND JOU EEN LIEVE SCHAT !

Prettige Moederdag voor alle mama's !